Måndag hela veckan.

Jag har börjat läsa en blogg, en blogg som en mycket mycket sjuk människa skriver. Personen har halshuggit sitt ex och sedan våldtagit liket... Alltså en mycket sjuk människa, och efter varje gång jag läst hans inlägg så mår jag illa, jag kan inte fatta att det finns sådana monster på denna runda jord. Då kanske ni undrar varför jag fortsätter läsa bloggen om jag mår dåligt efter varje gång? Eftersom jag läst inrikting psyk när jag pluggade till undersköterska så tycker jag det är intressant att läsa hur människan tänker osv.. Hans blogg är isakin.blogg.se för den som vill läsa.
Nåväl, denna dagen har gått hur fort som helst, jobbade till 16, efter det hämtade jag lillan som satt och hade fruktstund med en fröken och 2 andra barn. I och med att mitt lilla barn älskar frukt så blev hon inte allt för glad när hon såg mig när hon precis skulle stoppa en banan bit i munnen. Men eftersom Mineas dagis är väldigt bra så fick hon stanna tills frukten var uppäten.:D När vi kom hem så blev det bad och sen sängen för skruttan.

Ikväll blir det mammor och mini modeller. Vart är världen på väg igentligen? Lustigt ändå att man kollar på sånt som man stör sig på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0