Tagit en pous från bloggen.

Tja tja jag har tagit semester både från jobbet och bloggen men nu är jag på´t igen. Saknat mig?

Minea har börjat på Dagis, min lilla tjej börjar bli stor. Sen har min lilla tjej fått en beundrare, en kille på 2 år (super duper söt). Första dagen på dagis så satt Minea på golvet och var ledsen, då kom han och satte sig igemte henne. Sen när dom har frukt stund på morgonen så sitter han vid bordet igemte och ropar "Minea, Minea, Minea" Åh när hon kollar så fnittrar han haha.. Sen när vi kom idag på morgonen och skulle lämna henne så sprang lill killen fram till Minea och skrek "HEJ MINEA!" haha sött.

Vi gillar dagis, det är roligt. Men det är något fruktansvärt å lämna sin lilla tjej när hon skriker, gråter och inte vill släppa taget om min hals. Fy fy fy mitt mamma gråter då..:(

Sen när man kommer och hämtar henne så är hon jätte glad, å jag vet att Dagis "fröknarna" tar riktigt bra hand om henne så jag behöver inte vara orolig. Men det kommer nog aldrig sluta vara jobbigt att lämna min skrutt hur bra än dagis är.:)

Sen kan min lilla tös äta själv nu, hon är då bra allt grym (stolt mamma)

Till helgen så blir det ladies night. Ser fram emot det så himla himla mycket.

Sen har jag börjat umgås väldigt mycket med min jobbar kompis, Sanna, trivs super bra i hennes sällskap. Underbara människa!

Ne jag ska ta och ge er en bild bomb så skriver jag mer sen.:)




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0