underbar utekväll.

Underbar,underbar och åter igen helt underbar utekväll med dom bästa! Först var de förfest hemma hos mickan med Cicci,Cicci och Bella. Underbara brudar! Kvällen bjöd mig på en massa Jäger/redbull, ska de va så ska de va. De hela slutade med en massa dans,skratt och roliga insidenter på pipes och Sliver.
Tack flickor för att ni gjorde min helg till en av dom bästa! Detta MÅSTE snart göras om.!
Var till och med en gubbe som kom fram och sa "Du var mig allt en trevlig madam" HAHA!


Även pappas och Stinas bröllop var underbart.! Jag önskar er all lycka till i framtiden!

Nu blir de film, hur många lingon finns det i världen. Hoppas den är lika bra som jag tror den är.!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0