tack Dessan

Tack så mycket för kommentaren Dessan. Men varför är det så? Varför "försvinner" ens vänner så fort man får barn? Blir man helt plötsligt tråkig eller har man inget gemensamt längre för att man får en knodd?
Ne de där är lustigt, man säger ju att man vet vilka ens riktiga vänner är när man får barn.... Har ett par andra mamma vänner som det har hänt likadant för..:S
Nåväl nyss var jag ute och sprang en runda. De behövdes inte en lång runda för att svetten skulle börja rinna.
Så jag tänkte det att jag skulle ta och försöka springa en runda varje dag nu. (dom dagarna som jag inte jobbar på för då finns det tyvärr ingen tid)

Kommentarer
Postat av: Desirée

Jag fattar inte varför de försvinner jag skulle vara överlycklig om jag fick umgås men min vän och hennes underbara lilla barn om det nu skulle vara tvärtom..:P Men man växer väl ifrån det andra gillar typ krogen och dricka alkohol är inte min grej längre för jag har ett så stort ansvar som inte mina andra vänner har.

2011-08-09 @ 15:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0