rödtott.

Jupp de är vad man är i håret nu för tiden, skita rött är det, typ blod. Men jag gillar´t!
Idag var lilla familjen och kikade på en barnvagn, en barnvagn som såg as snygg ut på bilden, till och med snygga "fäljar".! När vi kom dit så hade någon käkat upp den fina vagnen och lämnat kvar en mossig, rostig och smutsig kärra från tidigt 1800 tal.! Big no! åh 800 spänn för den, ha! Nej tack.!
Ne så i morgon tar jag med min dotter ut på äventyr för då ska vi kika på en annan vagn som verkar vara hur fin som hellst! *håller tummarna*

Btw måste rekomendera IKEAs bad baljor, kanon bra skit! Gummi i botten som gör så barnet inte halkar omkring. Innan hade vi en röd balja utan gummi och dottern var som en hal ål.
Så vi är mycket nöjda med våran nya balja!:D

Nu slutar jag jobbet å ska gå hem.
Bloggar mer imorgon, jag svär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0