Regniga måndag

Idag har jag näst intill inte gjort så mycket alls. Övningskört, storstädat och gått en lång promenad med Mia och Sarah.
Nästa gång ska jag ut på motorvägen och köra... pirrigt.. Tror det inte var så populärt när jag sa till min körlärare att vi får hoppas att jag inte blir självmordsbenägen och kör över till det andra körfältet den dagen... Han gav ifrån sig ett litet skratt sen pratade vi inte mer om den saken... Förhoppningsvis så kommer jag få köra på motorvägen nästa gång..
Ne nu ska jag fixa lite med Mineas foto album. Man är så dålig på att skriva och klistra in foton i den så nu är det verkligen på tiden!
Ni kan få en liten titt i den bara för jag är så bussig.:P

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad fint album du gör till lillan ! :)

2011-08-09 @ 00:08:52
URL: http://miizen.blogg.se/
Postat av: Desirée

ÅÅ vad fint album mycke finare än vad jag gjortXD

2011-08-09 @ 15:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0