jobb jobb och åter jobb.

Nu är månaden fullbokad och det känns väldigt bra! I morgon så ska jag träffa familjen jag eventuellt ska börja jobba hos så vill dom ha mig så är jobbet mitt. Så då har jag 2 jobb, känns bra.
Allt har blivit så himla bra nu på sista tiden. Jobb, vänner, familjen mår bra, Minea är världens sötaste unge, viktnedgång (-8kg) och jobbarkompisar. Allt är perfekt! Hoppas hoppas hoppas och åter hoppas på att det fortsätter så här.

Här kommer lite intressant fakta till er blogg läsare en Fredags kväll som denna.

Hur de svart-vita svenska korna än är möstrade har de alltid svarta öron.


Ordet "kuk" betyder "liten utväxt"!

På reklam för klockor är klockan ställd på 10 över 10 pga att då ser klockan glad ut och folk vill då köpa den. Lättlurade vi är.

Mellanrummet mellan ögonen är lika stort som ett öga.

Mellan 1990 och 1992 döptes inga pojkar i sverige till Bert. I wonder why?




Tack för mig, nu kryper jag till kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0