Intervju.

Först ska jag svara på en kommentar: Angelica, du har alldeles rätt, hon fyller år i September, 17 September. Så nu är det en månad kvar tills hon fyller 1 år.:)

Igår blev min lilla tjej 11 månader och här kommer 11 månaders bilden.:

Idag var jag på en anställnings intervju som personlig assistent, mötet gick utmärkt måste jag säga. Jag hade nämnt lite referenser till dom och då fick man höra att Susanne (min nuvarande chef) inte ville bli av med mig, vilket var riktigt roligt att höra, jag fick även höra att det finns eventuellt ett schema till mig i oktober på hemtjänsten så nu håller jag tummarna. Men jag ska jobba lite helger som personlig assistent är det tänkt om jag nu får jobbet.


Nu har man lilla syrran på besök till på Söndag, alltid lika roligt å ha den lilla tjejen här.

Btw min bantning går utmärkt nu, än så länge har jag gått ner sju kilo, vad jag gjort? Ätit mindre,motionerat mer och druckit mycket mer vatten. Så mina byxor som näst intill var omöjliga att knäppa får jag nu använda skärp till och klockan jag köpte för tre veckor sen åker runt handleden hur enkelt som helst. Så kul att man för en gång skull lyckas.
Nu gäller det bara att fortsätta äta nyttigt och röra på mig.
Som om inte det vore nog så ska jag och min kära mor köpa gym kort nästa vecka så en gång i veckan blir det gymmet och mer om det finns tid över.*klapp på axeln*

Från en sak till en annan, denna låten är sååååå sexig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0