Deppig.

Usch jag har varit så deppig nu på det senaste, inte roligt alls.
Först har jag sån himlans migrän sen är jag deppig över att jag inte har några nära vänner kvar.
Jag har vänner men inte någon som är mig nära inpå livet, tyvärr.
Den första personen som kom mig väldigt nära inpå livet var Sofie Carlsson, men sen flyttade jag och vi tappade mer och mer kontakt. När jag flyttade så träffade jag Therese som jag kom nära inpå livet och hon blev en vän som jag träffade dagligen, en vän som jag hade en massa saker och prata om JÄMT, men sen hände något och vi gled ifrån varann med. Efter Therese så kom Malin in i mitt liv. Malin och jag gjorde allt tillsammans, de kändes som om hon var en del av mig på något märkligt vis. När jag Träffade Sebastian så gled vi ifrån varann då jag ägnade nästan all min lediga tid åt honom.
Jag är fortfarande vän med Sofie, Therese och Malin men vi hörs inte lika ofta som vi gjorde innan.
Jag saknar att ha en nära vän som man kan vända sig till när man är nere, glad, behöver prata av sig, behöver råd osv.
Visserligen är Sebastian min bästa vän som jag delar allt med, men jag tror att ni förstår vad jag menar?
Ne man ska la inte deppa ihop, det kunde varit värre.
Idag var det Filippas dop dag. Det var verkligen hur fint som helst, hon var så duktig den lilla tjejen. Inget skrik eller gråt under hela tiden.
Efter dopet så blev det käk och tårta, mummsigt värre.
Nu blir det film med min underbara Sebastian. Någon som har sett 3 idiots? Hoppas på att den ska vara en höjdare.!

Kommentarer
Postat av: Desirée

Du är inte ensam om att vara deppig om att vänner glider ifrån än:( Har en trogen vän kvar sen jag skaffade elvira men nu ska hon flytta till italien och jobba. så de närmsta vännerna nu är er mammor som jag umgås med och det gillar väl elvira för då får ju hon också träffa sina kompisar:P

2011-08-08 @ 10:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0